Jak budować markę firmy, osobistą i… kościoła?

//Jak budować markę firmy, osobistą i… kościoła?
Jeśli chcesz stworzyć nowy kościół i szerzyć swoją wiarę musisz stworzyć grupy wyznawców, którzy będą ją razem praktykować. Liczenie na pojedynczy “zapaleńców” może okazać się za mało.       Jednak działa to nie tylko w religii. To pomaga także w sprzedaży i budowaniu marki firmy czy produktu.      Na przykład książka Ya-ya sisterhood stała się bestsellerem dzięki grupom miłośników książki. To oni zaczęli je czytać, a potem rozpowszechniać po znajomych.       Jednak teraz powstaje pytanie jak liczne powinny być te grupy. Czy tak wielkie jak to możliwe, czy jednak mniejsze? Na te pytanie odpowiemy w kolejnym odcinku

Jeśli chcesz stworzyć nowy kościół i szerzyć swoją wiarę musisz stworzyć grupy wyznawców, którzy będą ją razem praktykować. Liczenie na pojedynczy “zapaleńców” może okazać się za mało.

Jednak działa to nie tylko w religii. To pomaga także w sprzedaży i budowaniu marki firmy czy produktu.

Na przykład książka Ya-ya sisterhood stała się bestsellerem dzięki grupom miłośników książki. To oni zaczęli je czytać, a potem rozpowszechniać po znajomych.

Jednak teraz powstaje pytanie jak liczne powinny być te grupy. Czy tak wielkie jak to możliwe, czy jednak mniejsze? Na te pytanie odpowiemy w kolejnym odcinku

Zostaw komentarz

Za Darmo

Chcesz przeczytać poprzednie artykuły, ale brakuje Ci czasu?

Zapisz się na newsletter, a otrzymasz wszystkie poprzednie badania 
prosto na skrzynkę. 

Poza tym raz w tygodniu otrzymasz nowości z portalu!
Natychmiastowy dostęp
close-link
- "Chcesz Sekrety Biznesu i Marketingu, o których większość właścicieli firm nie ma pojęcia"-
Zapisz się na Darmowy Biuletyn "Efektywna Firma"
Zapis się za DARMO
close-image