Ile razy dziennie jesteśmy wystawieni na reklamę? Liczba jest 3-cyfrowa.

Firma z Nowego Yorku Media Dynamics szacuje, że dzisiejszy przeciętny Amerykanin jest wystawiony dziennie na 254 różnych przekazów reklamowych. Przez to ludzie coraz słabiej zauważają reklamy. Na przykład coca-cola wydała 33 miliony dolarów na prawa do sponsorowania Olimpiady w 1992 roku. I pomimo dużej

Firma z Nowego Yorku Media Dynamics szacuje, że dzisiejszy przeciętny Amerykanin jest wystawiony dziennie na 254 różnych przekazów reklamowych. Przez to ludzie coraz słabiej zauważają reklamy. Na przykład coca-cola wydała 33 miliony dolarów na prawa do sponsorowania Olimpiady w 1992 roku. I pomimo dużej

źródło: Malcolm Gladwell “The Tipping Point”

fot: pixabay.com

 

By |Grudzień 5, 2018|Kategorie: Ciekawy Fakt, Inne|Tagi: , |

Zostaw komentarz

SUBSCRIBE