Mało oczekiwany wniosek dotyczący błędów w firmie

„Edwards Deming i Joseph Juran na podstawie wielu badań przeprowadzonych w Japonii stwierdzili, co następuje: 85% problemów z jakością wynika z błędów w systemie, a tylko 15% można przypisać pracownikom. Deming, po przeprowadzeniu analogicznych badań w USA, zwiększył później udział problemów wynikających z systemu do ponad 95%. Te odkrycia miały fundamentalne znaczenie dla kwestii poszukiwania źródeł błędów i niepowodzeń. Zamiast karać i „naprawiać” ludzi, najczęściej należy naprawić system.”

Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu; Andrzej Jacek Blikle

Zostaw komentarz

Chcesz prosty sposób na poprawienie produktywności i awans?
Poznaj w 3 minuty wyniki eksperymentu przeprowadzonego na  238 pracownikach kilku dużych spółek.
Podczas badania zebrano prawie 12 000 wpisów. Dzięki ich analizie udało się ustalić kiedy jesteśmy najbardziej kreatywni i produktywni w pracy i firmie.

Gdybyś zgadywał pewnie byś ją wymienił. Ale nie na pierwszym miejscu, bo nie wydawałaby Ci się, aż tak ważna. Zapraszam po wnioski:)
Wyślij
Spróbuj, w każdym momencie możesz się wypisać.
close-link

SUBSCRIBE